Home » Noua generatie a lui Audi Q7: lansata oficial » Noua generatie a lui Audi Q7: lansata oficial

Noua generatie a lui Audi Q7: lansata oficial

Noua generatie a lui Audi Q7
HomeJanuary 15, 2015 at 12:56 pm

Noua generatie a lui Audi Q7 a debutat oficial in cadrul salonului auto de la Detroit. Automobilul are are la baza proaspata platforma modulara MLB, care pe viitor, va gazdui noile generatii de Volkswagen Touareg si Porsche Cayenne. 

Noua generatie a lui Audi Q7: exterior si interior

Fata de modelul anterior, Q7 2015 a pierdut 327 de kg din masa sa, dintre care, 75 de kg, se datoreaza revizuirii caroseriei. Aceasta are un nucleu din otel de mare rezistenta format la cald, iar portierele si aripile frontale au fost fabricate integral din aluminiu. Spre exemplu versiunea 3.0 TFSI, cantareste doar 1970 kg, iar 3.0 TDI – 1995 kg.
Automobilul are o lungime de 5,05 metri, o latime de 1,97 metri, o inaltime de 1,74 metri, iar ampatamentul masoara 2,99 metri. Chiar daca noul Q7 este cu 37 mm mai scurt si cu 15 mm mai ingust decat modelul anterior, habitaclul masinii, in dependenta de locul vizat, se lauda cu un surplus de 2-4 cm de spatiu pentru picioarele pasagerilor. Mai mult, rezerva de reglare longitudinala a randului 2 de banchete este acum de 11 cm, iar rezerva de spatiu pentru umerii fiecarui pasager a mai adaugat 2 cm. In dependenta de configuratia aleasa pentru pozitia scaunelor, volumul de spatiu din portbagaj poate varia intre un minim de 295 litri cu toate cele 3 randuri de scaune ridicate, si un maxim de 2075 litri, cu randul 3 de scaune rabat iar randul 2 impins maxim in fata. Inca un detaliu interesant este coborarea centrului de greutate a masinii. Acest lucru s-a facut posibil datorita repozitionarii ansambului de propulsie. Garda la sol disponibila pentru masina, poate atinge 235 mm – suspensia pneumatica poate schimba garda la sol cu 90 de mm.

Noua generatie a lui Audi Q7

Senzori de parcare ieftini: recomandari si pareri

Noua generatie a lui Audi Q7: motorizari si transmisii

Noua generatie a SUV-ului german vine cu o unitate de propulsie diesel si una pe benzina. Ambele au cate 3.0 litri, insa prima dezvolta 272 cai putere si 600 Nm de cuplu motor, iar cea de-a doua, 333 cai putere si 440 Nm de cuplu motor. Printre altele, versiunea dotata cu agregatul diesel va putea atinge prima 100 de km/h in 6,3 secunde, consumand in regim combinat 5,7 litri de motorina la 100 de km, iar versiunea dotata cu agregatul pe benzina, va accelera pana la 100 de km/h in 6,1 secunde, iar consumul mixt de combustibil nu ar trebui sa depaseasca 7,7 litri la 100 de km. Germanii insa, anunta ca cea mai eficenta versiune a renumitului SUV este asteptata ceva mai tarziu. Asta pentru ca la cateva luni de la lansarea sa oficiala, noul Q7 va primi versiunea e-tron. Aceasta are la baza unitatea
diesel de 3.0 litri si 258 cai putere, la care a fost cuplat un motor electric de 94 kWt. Trenul de propulsie a acestui model va dezvolta sumar 373 cai putere si 700 Nm de cuplu motor. Q7 e-tron 2015 va fi capabil sa atinga prima 100 de km/h in 6 secunde, sa parcurga 56 de km exclusiv pe propulsie electrica, iar consumul combinat nu va depasi 1,7 litri la 100 de km.
Si mai tarziu, gama de motorizari va fi completata cu un alt TDI de 3.o litri (218 cai putere, 500 Nm de cuplu motor) si un benzinar TFSI de 2.0 litri (252 cai putere si 370 Nm de cuplu motor).

Noua generatie a lui Audi Q7 interior

Cele mai bune baterii auto: pareri si sfaturi

Noua generatie a lui Audi Q7: tehnologie

Constructorii afirma ca Audi Q7 2015 va fi cel mai generos model din segment in ceea ce priveste asistentii electronici.  Acestea vor include: o noua sistema de multimedia cu o versiune imbunatatita a functiei de recunoastere a vocii, posibilitatea conectarii telefoanelor inteligente si a tabletelor pentru al doilea rand de scaune, pilot automat adaptiv cu functia de urmarire autonoma a masinilor din fata.

Noua generatie a lui Audi Q7

Nemtii se lauda ca noua generatie a lui Audi Q7 a primit o sistema de tractiune integrala redefinita. Astfel diferentialul autoblocant a fost integrat in transmisia automata Tiptronic. Mai mult, in conditii normale, diferentialul distribuie puterea intre axe in raport de 40:60. Insa, daca rotile uneia din axe pierde contactul cu carosabilul, automobilul poate foarte repede sa transmita 85% din cuplu catre puntea spate si 70% celei din fata. Mentionam totusi, ca imbunatatirile aduse diferentialului reprezinta o simpla evolutie, revolutia insa, a avut loc la directia masinii. Audi Q7 2015 poate primi in calitate de optiune cu directie “integrala”. Aceasta presupune ca rotile spate se poti roti la un unghi mic cu ajutorul unor actuatoare electrice.

Noua generatie a lui Audi Q7 interior spate

Noua generatie a lui Audi Q7

Citeste si:

Preturile pentru noua generatie a lui Audi Q7

Noua generatie a lui Audi Q7

Galerie de Imagini

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Noua generatie a lui Audi Q7 Noua generatie a lui Audi Q7 interior spate Noua generatie a lui Audi Q7 interior Noua generatie a lui Audi Q7 Noua generatie a lui Audi Q7 spate

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *