Home » Noul BMW X6: primele informatii » Noul BMW X6: primele informatii

Noul BMW X6: primele informatii

Noul BMW X6 2 versiunea M50D
HomeOctober 5, 2014 at 10:46 am

In cadrul salonului auto de la Paris, a fost lansat oficial nou BMW noul X6. Automobilul va intra in showroom-uri in luna decembrie a anului curent. Noul BMW X6 vine cu motoare noi,  dimensiuni marite si cu o platforma comuna cu mai micul BMW X5.

Noul BMW X6 : exterior

Noul model a fost botezat  Sports Activity Coupe (SAV), prin urmare noua generatie a SUV-ului bavarez va mosteni caracterul sport al modelului actual. Noul BMW X6 a trecut prin schimbari ce se incadreaza in filosofia stilistica a bavarezilor. Astfel, SAV-ul X6, are o grila a radiatorului mai mare, blocuri optice redefinite si alte bare de protectie. Unele linii de pe caroserie au devenit ceva mai elegante, insa acest lucru nu a influentat agresivitatea cu care deja ne-a obisnuit aceasta masina. Mai mult, pe partea spate sunt prezente o serie de elemente inspirate de la unele modele lansate recent – 5 series GT si 4 series Gran Coupe.

Noul BMW X6 a adaugat 32 de mm in lungime (4900 mm), 6 in latime (1989 mm) si 33 in inaltime (1702 mm).

Noul BMW X6: interior

Cum era si de asteptat, noul BMW X6 a imprumutat aproape integral bordul de la fratele sau mai mic BMW X5. Ceasurile de bord sunt acum integrate intr-un monitor digital – o decizie comuna in ultimul timp pentru mai multe marci premium. Materialele utilizate pentru tapiterie bucura prin calitatea prestata, iar gama de culori disponibila pentru habitaclu, o repete pe cea a lui X5.

Noul BMW X6 2 interior

Bancheta din spate ofera 3 locuri pentru pasageri, insa persoana ce va sta in mijloc, se pare ca va fi ceva mai dezavantajata. Portbagajul dispune de 580 de litri de spatiu util, iar daca rabatam scaunul din spate obtinem 1525 de litri pentru lucrurile ce urmeaza a fi transportate.

Noul BMW X6: tehnologie

La capitolul tehnologie, noul BMW X6 nu a fost deloc ofensat de constructorii bavarezi. Astfel, generatie cu numarul 2 al SAV-ului BMW vine cu o serie de asistenti (in mare parte imprumutati de la X5). Aceștea sunt meniti sa sporeasca siguranta in timpul condusului, dar si sa animeze calatoriile lungi si plictisitoare. Lista contine sistema Night Vision cu posibilitatea detectarii oamenilor si a animalelor, un asistent pentru traficul aglomerat ce este capabil sa mentina o viteza constanta si distanta pana la masina urmatoare, un asistent de parcare si multe altele. Mai mult de atat, noul BMW X6 ridica un pic capota in cazul unei coleziuni cu un pieton ori biciclist pentru a reduce socul resimtit de persoana lovita.

Noul BMW X6 2 interior spate

Confortul la drumurile lungi va fi asigurat de tapiteria din piele, instalatia de clima automata bi-zona, serviciile connected drive si multe altele.

Noul BMW X6: motorizari

Gama unitatilor de propulsie contine un benzinar V8 de 4,4 litri pentru versiunea 50i si 2 agregate diesel, cu cate

6 cilindri, aranjati in linie – (versiunile 30d si 50d). Unitatea pe benzina livreaza 450 cai putere si 650 Nm de cuplu motor, ce sunt disponibili de la 2000 rpm. Toata cantitatea de forta de propulsie ajuta noul BMW X6 sa atinga prima 100 de km/h in 4,8 secunde. Versiunile diesel au la baza unitatile 3.0 litri turbo si 3.0 litri tri-turbo. Prima dezvolta 258 cai putere si 560 Nm de cuplu motor, iar cea dea doua, 381 cai putere si 740 Nm. Incepand cu primavara anului 2015 vine si versiunea 35i cu un agregatul pe benzina de 3.0 litri si 306 cai putere. Tot in 2015, gama unitatilor diesel mai primeste un agregat de 313 cai putere pentru versiunea 40d. Toate motoarele pentru noul BMW X6 corespund normei de poluare Euro 6.

Noul BMW X6 2 spate

In calitate de transmisie, BMW va propune fara alternative cutia de viteze automata cu 8 trepte Steptronic. Aceasta detine functia launch-control, dar si posibilitate de a decupla ambreiajul pentru a merge pe liber. Mai mult, cutia Steptronic a fost imprietenita cu sistemul de navigatie al masinii, totul pentru ca unitatea de transmisie sa fie capabila sa-si modifice algoritmii de functionare in dependenta de situatia din trafic. De asemenea pentru un confort sporit, directia asistata hidraulic a fost inlocuita cu una asistata electromecanic, iar drept optiune, va fi disponibil diferentialul activ pentru puntea spate.

Daca va mai aduceti aminte, noua generatie a modelului X5 a fost lasata fara 90 de kg din masa vechiului model. Oare cum stau lucrurile la noul BMW X6? Ei bine, inginerii BMW au redus masa masinii cu 40 kg cu ajutorul capotei fabricate din aluminiu, aripilor din plastic si a carcasei panoului de bord facuta din magneziu. BMW declara cu mandrie ca masa mai mica, optimizarea indicelui aerodinamic, utilizarea anvelopelor cu eficienta ridicata si a propulosarelor resetate a permis reducerea consumului de combustibil in medie cu 22 %.

Noul BMW X6 lateral

Noul BMW X6

[plulz_social_like width="350" send="false" font="arial" action="like" layout="standard" faces="false" ]

Citeste si:

Noul motor TDI pentru Audi

Noul BMW X6

Galerie de Imagini

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Slide 6
Slide 7
Slide 8
Slide 9
Slide 10
noul BMW X6 noul BMW X6 2014 fata noul BMW X6 2014 interior noul BMW X6 2014 Noul BMW X6 2 interior spate Noul BMW X6 2 portbagaj Noul BMW X6 2 spate Noul BMW X6 lateral Noul BMW X6 2 versiunea M50D

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *