Home » Noul Volvo XC90 2014 relanseaza brandul suedez » Noul Volvo XC90 2014 relanseaza brandul suedez

Noul Volvo XC90 2014 relanseaza brandul suedez

Noul Volvo XC90 2014
HomeOctober 3, 2014 at 10:35 am

Noul Volvo XC90 2014 a debutat oficial in Franta. Suedezii au venit cu toate amanuntele in ceea ce priveste motoarele, dotarile de baza si optiunile disponibile viitorilor cumparatori. 

Este o relansare pentru toata marca. Anume asa descrie noul Volvo XC90 2014, presedintele companiei suedeze Hakan Samuelsson. Noul SUV va pregati terenul pentru viitoarele modele Volvo, ce se vor baza pe 3 principii esentiale: platforme noi, motorizari noi si un stil nou.

Pentru a crea noul Volvo XC90 2014 a fost nevoie de 3 ani si o buna parte din investitia de aproape 9 mlrd de euro, destinata pentru noua linie de modele. Peste 90% din componentele noului XC90 sunt absolut noi. Prin urmare nu putem vorbi despre o mostenire intre generatii, masina in marea sa majoritate fiind creata de la zero.

Noul Volvo XC90 2014: exterior si dimensiuni

SUV-ul a primit blocuri ce contin lumini LED in forma ciocanului lui Thor. Acest element de azi inainte va fi un aspect nelispit de pe toate modelele Volvo. Dupa cum spuneam noul Volvo XC90 2014 este un model creat de la zero. Ei bine, acest lucru este vizibil chiar si la sigla de pe grila radiatorului. Sageata din emblema fiind acum paralela cu dreapta cromata ce strabate grila pe diagonala.

Masina vine cu motive serioase de bucurie pentru “locatarii” de pe ultimele 2 randuri de banchete. Astfel, ampatamanetul masinii a crescut cu 143 mm (2984 mm), iar lungimea generala cu 127 mm (4950 mm), respectiv pasagerii de pe scaunele din spate, mai ales cei din randul 3 nu se vor mai simti lipsa spatiului.

Noul Volvo XC90 2014 lateral

Noul Volvo XC90 2014: interior

Interiorul lui XC90 2014 este o oaza a lemnului si a pielii naturale adusa tocmai din Scotia. Exista totusi versiuni in care elementele din lemn sunt inlocuite cu componente din metal.

Ergonomia si confortul au fost si ele gandite foarte bine. Mai mult, suedezii anunta adevarate revelatii in acest sens. Astfel, pe ecranul de 9,5 inch de pe centrul consolei, pot fi afisate simultan instrumentele de control a masinii si a smartphone-ului. Interfata Sensus promite a fi usor de inteles la nivel intuitiv, iar pentru siguranta sunt montate si comenzi vocale. Noul Volvo XC90 2014 are un punct de conexiune Wi-Fi si o sistema de supraveghere la 360 de grade. Aerul conditionat automat in patru zone este disponibil chiar pentru versiunea de baza, iar drept optiune, pentru randul 3 de scaune, pot fi montate intrumente separate de reglare a instalatiei de AC.

Noul Volvo XC90 2014 interior

Noul Volvo XC90 2014: motorizari

Sub capota masinii si-au gasit adapost unitati de 2 litri din noua gama E-Drive. Aceasta este fromata din benzinarele T5 (254 cai putere; 350 Nm) si T6 (320 cai putere; 400 Nm), respectiv agregatele diesel D4 (190 cai putere; 400 Nm) si D5 (225 cai putere; 470 Nm). In varful gamei de motorizari pentru noul Volvo Xc90 2014 a fost amplasata versiunea T8 Twin Engine. Aceasta este compusa dintr-un agregat pe benzina de 2.0 litri supraalimentat si un motor electric de 60 kW ce isi va transmite forta de tractiune spre puntea spate. Cele doua unitati vor livra impreuna 400 cai putere si 640 Nm de cuplu motor.

Noul Volvo XC90 2014: Update 04.11.2014 – preturile oficiale

Au fost facute publice preturile pentru noul Volvo XC90 2014. Toate detaliile le gasiti chiar aici

Noul Volvo XC90 2014 spate
Noul Volvo XC90 2014

Citeste si:

Ce este compresia motorului si cum se masoara aceasta

Noul Volvo XC90 2014 – imagini oficiale

Galerie de Imagini

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Slide 6
Slide 7
Slide 8
Slide 9
Slide 10
Noul Volvo XC90 - schita Noul Volvo XC90 spate - schita Volvo Concept coupe - punctul de start pentru noul Volvo XC90 Noul Volvo XC90 2015 Noul Volvo XC90 2014 interior spate Noul Volvo XC90 2014 interior Noul Volvo XC90 2014 lateral Noul Volvo XC90 2014 oficial Noul Volvo XC90 2014 spate Noul Volvo XC90 2014

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *