Home » Cele mai bune lanturi antiderapante auto pentru zapada si gheata » Cele mai bune lanturi antiderapante auto pentru zapada si gheata

Cele mai bune lanturi antiderapante auto pentru zapada si gheata

Lanturi antiderapante auto de tip scarita
HomeNovember 5, 2014 at 2:35 pm

Chiar si un sofer foarte experimentat intampina greutati pe un drum acoperit cu zapada ori gheata. Situatia se agraveaza si mai tare daca drumul merge in rampa. Problema paote fi rezolvata daca in portbagaj aveti lanturi antiderapante auto.

Dar sa nu ne intelegeti gresit, lanturile nu pot inlocui anvelopele de iarna. Mai mult, utilizarea lanturilor trebuie sa fie limitata ca durata. Acestea pot dauna foarte serios suspensiilor si sistemului de directie a masinii dvs., daca sunt folosite prea mult. Cu alte cuvinte, setul de lanturi antiderapante trebuie montat doar atunci cand nu sunteti sigur ca veti putea  traversa un anumit sector de drum doar cu anvelope. In acest caz, puteti utiliza fara nici o ezitare lanturile, cu conditia ca dupa ce ati trecut de etapa dificila, sa le demontati.

Exista doua grupe mari de lanturi antiderapante auto. Prima grupa sunt lanturile in forma de scarita, iar ce de-a doua, in forma de romb.

Lanturi antiderapante auto scarita: plusuri si minusuri

Acest tip de lanturi a fost primul care a aparut pe piata. Mai mult, unii soferi si-au construit singuri astfel de lanturi, mai ales ca unitatile de tip scarita au la baza un concept foarte simplu. Pe langa faptul ca aceste lanturi sunt simple, ele sunt si cele mai ieftine. Totusi, ar fi de mentionat unele minusuri.

Lanturile de tip scarita, ofera mai putina aderanta, daca drumul pe langa o inclinare verticala, mai are si una orizontala. Cu alte cuvinte, automobilul poate derapa in stanga ori in dreapta.

Al doilea minus tine de instalarea lanturilor. Majoritatea producatorilor afirma ca pentru acest proces nu este nevoie de demontarea rotilor, insa chiar si fara asta, intalarea lanturilor cere un pic de efort. Astfel, procesul consta din pregatirea lanturilor, intinderea acestora pe carosabil in fata rotilor, deplasarea masinii pana la mijlocul lungimii lanturilor, si apoi, ridicarea capetelor si fixarea lanturilor pe roti.

Al treilea minus este dictat de vibratiile pe care le produc aceste lanturi.

Lanturi antiderapante auto tip scarita – pentru a verifica pretul click aici

Lanturi antiderapante auto romb: plusuri si minusuri

Acestea sunt probabil cele mai populare lanturi antiderapante auto. Asta pentru ca unele minusuri intalnite la lanturile scarita, nu mai sunt valabile pentru unitatile romb. Vorbim in primul rand de stabilitatea masinii la inclinarile pe orizontala. Constructia acestor lanturi, fiind capabila sa opreasca deraparile laterale. Un alt plus, ar tine de vibratiile simtitor mai mici pe care le produc lanturile romb, respectiv si daunele cauzate masinii nu sunt atat de consistente.

Cu toate astea, lanturile auto de tip romb raman si ele destul de complicat de montat.

Lanturi antiderapante auto tip romb – pentru a verifica pretul click aici

Lanturi antiderapare auto de tip romb

Lanturi antiderapante auto cu tensionare automata

Sunt un alt tip de lanturi antiderapante, ce vin ca o alternative primelor 2 tipuri. Lanturile auto cu tensionare automata se lauda cu o modalitate de fixare extrem de simpla. Aceasta presupune doar premontarea unui adaptor, iar insasi lanturi, se instaleaza dintr-o singura miscare, si aceea efectuata la exteriorul rotii.

Partea proasta e ca aceste produse au un pret destul de mare.

Lanturi antiderapante auto cu tensionare automata – pentru a verifica pretul click aici. 

Lanturi antiderapante auto cu tensionare automata

Lanturi antiderapante auto pentru zapada si gheata

Citeste si:

Cele mai bune becuri auto H7: top 5 becuri halogen

Cele mai bune lanturi antiderapante auto

Galerie de Imagini

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Lanturi antiderapante auto de tip scarita Lanturi antiderapante auto cu tensionare automata Lanturi antiderapante auto de tip romb

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *