Home » Noul Espace 2014: set foto complet si detalii oficiale » Noul Espace 2014: set foto complet si detalii oficiale
Noul Espace 2014 inaugureaza a cincea generatie a unui din cele mai renumite monovolume din istorie. Actualul Espace se afla pe liniile de productie de foarte mult timp. Generatia a patra a minivan-ului francez fiind lansata inca in anul 2003. De atunci, modelul Espace a fost supus mai multor imbunatatiri, toate pentru a creste macar un pic cifra vanzarilor. Nu putem spune ca eforturile francezilor au avut mare succes, dar mersul lucrurilor poate fi schimbat de noul Espace 2014.
(P) Uleiuri Castrol, Motul, Mobil1 ieftine – verifica pretul aici.
De ce Renault ne-a lasat sa asteptam asa mult noul model? In primul rand, francezii au decis sa revada intai gama modelelor compacte si subcompacte, mai ales ca acestea sunt mult mai populare decat monovolumele. In al doilea rand, foarte multe concepte au fost oprite din dezvoltare la jumatate de drum. Totul pentru ca nu se stia cu siguranta cum trebuie sa arate noul Espace. Sa ramana un minivan veritabil ori sa muste un pic din segmentul SUV-urilor. Decizia specialistilor de la Renault a devenit cunoscuta in luna martie, atunci cand a fost lansat conceptul Initiale Paris. Proportiile acestuia fiind destul de departe de dimensiunile unui simplu monovolum, era evident ca francezii au optat pentru varianta cu numarul 2.
Noul Espace 2014 are o lungime de 4850 mm – cu 194 mm mai lung decat predecesorul sau. Ampatamentul a adaugat si el 77 mm, ajungand la 2880 mm. Cu toate astea, inaltimea vehicului a fost redusa cu 63 mm (1680 mm). Un adaos substantial este inregistrat si la garda la sol, iar dimensiunea mare a pneurilor duce si mai departe asocierea cu un SUV. Printre altele, versiunile de baza ale noului Espace vor fi dotate cu anvelope de 17 inch, iar la dorinta cumparatorului acestea pot fi inlocuite cu unitati de 20 de inch Continental ContiCrossContact – vezi o oferta aici.
Noile dimensiuni cu siguranta vor fi pe placul pasagerilor – habitaclul se lauda cu foarte mult spatiu. Cele 2 randuri de banchete din spate pot fi rabatate automat, cu ajutorul unei telecomenzi amplasate in portbagaj. O singura apasare de buton, si scaunele se transforma intr-o podea perfect plana. Nici materialele utilizate din salon nu dezamagesc, iar calitatea finisajelor este si ea pe masura.
Insa principalul punct de atractie din interiorul noului Espace este ecranul tactil de 8,7 inch, ce serveste drept afisaj pentru sistema de multimedia R-Link 2. Aceasta controleaza marea majoritate a sistemelor inclusiv tehnologia Multi-Sens. Ea ofera regimurile Eco, Comfort, Neutral, Sport si Perso. Ultimul permite crearea unei configuratii proprii, numarul parametrilor ce pot fi personalizati fiind chiar impunator. Raspunsul la acceleratie, sunetul motorului, algoritmii de functionare a cutiei de viteze, duritatea suspensiilor, si multe altele pot fi setate dupa preferintele soferului.
In prima etapa, noul Espace 2014 va fi propus cu 3 unitati de propulsie si toate au 1.6 litri. Este vorba despre 2 agregatele diesel de 130 si 160 cai putere, si respectiv despre un motor pe benzina ce dezvolta 200 cai putere. Unitatile de 160 si 200 cai putere vor fi disponibile doar in compania cutiei de viteze automata EDC, iar propulsorul de baza va fi conectat la o cutie de viteze manuala in 6 rapoarte. Printre altele, cutia automata EDC are acum o noua versiune, cu 7 trepte. Anume ea va transmite forta de tractiune spre roti in cazul modelului echipat cu motorul pe benzina.
Preturile pentru noul Espace 2014 raman inca necunoscute, generatia anterioara avand un pret de start de aproximativ 34.000 euro.
Noul Espace 2014
Citeste si:
Noua Dacia Lodgy Stepway: poze oficiale