Ieri, la Londra, a fost lansat Range Rover 2018 facelift. Noua versiune a SUV-ul englez vine cu cateva imbunatatiri exterioare si un nou motor – unul cu 4 cilindri, destinat versiunii hibride P400e.
Generatia a 4-a Range Rover, a debutat cu 5 ani in urma si se simte destul de bine, mai ales pe piata din Europa. Aici, in fiecare an, automobilul isi gaseste in jur de 13000 de cumparatori. E adevarat, mai accesibilul Q7 este de doua ori mai popular, insa Porsche Cayenne are vanzari asemanatoare, iar Mercedes-Benz GLS cu 5000 unitati pe an, poate fi doar invidios de succesul englezului.
Range Rover 2018: design
In fata, noul Range Rover poate fi recunoscut datorita farurilor LED si a grilei frontale cu celule mai mari.
In spate, observam ca ornamentele sistemului de esapament au fost integrate in bara de protectie, iar blocurile optice au un desen ceva mai simplu. Lista modificarilor stilistice este completata de cateva seturi de jante noi si o capota redefinita.
Caracterul limitat al schimbarilor este argumentat prin dorintele clientilor. Gerry McGovern, directorul pe design Land Rover, zice urmatoarele: “Clientii nostri au asteptari foarte bine definite, ei spun – “imbunatatiti masina fara sa faceti schimbari importante”. Prin urmare, actiunile noastre au avut drept scop doar modernizarea automobilului. De 50 de ani de existenta a modelului, a 4-a generatie este considerata cea mai reusita, deci putem fi siguri ca Range Rover va ramane in top-ul preferintelor chiar si a celor mai pretentiosi clienti”.
Range Rover 2018: motorizari
Noul Range Rover s-a ales cu o noua versiune. Aceasta poarta numele P400e si este formata dintr-un benzinar cu 4 cilindri, de 300 cai putere si un motor electric de 116 cai putere. Ansamblul dezvolta un total de 404 cai putere si 640 Nm de cuplu maxim, iar datorita baterie de 13,1 kWh, versiunea P400e are o autonomie electrica de 51 kilometri.
Avem vesti bune si pentru fanii motoarelor puternice. Unitatea V8, destinata versiunii Range Rover SVAutobiography, a primit un adaos de 15 cai putere, producand acum 565 cai putere. Acceleratia totusi a ramas neschimbata – 5,4 secunde pana la prima 100 de km/h. Lent? Nu uitati ca automobilul cantareste 2,4 tone.
Restul motorizarilor au ramas neschimbate.
Citeste si:
Top cauciucuri de iarna in 2017-2018