Home » Probleme la cutiile automate DSG: Volkswagen recheama un numar record de masini » Probleme la cutiile automate DSG: Volkswagen recheama un numar record de masini
Volkswagen recheam un numar record de masini din cauza unor posibile defectiuni la mai multe sisteme ale automobilelor, inclusiv problema la cutiile automate DSG. In planurile nemtilor intra aducerea la centrele de service a aproape 2,64 mln masini. Dintre acestea ,1.6 mln vor fi automobile cu probleme la automate cutiile DSG, este vorba despre cutiile de viteze cu 7 trepte – DSG200.
In cadrul unei analize, specialistii din Wolfsburg au constatat ca uleiul sintetic folosit pana acum ar putea fi cauza unor scurtcircuite, care se manifesta cel mai des in tarile calde si cu un grad ridicat de umiditate. Aceiasi problema poate fi intalnita in cazul traficului urban – se spune in comunicatul emis de VW.
Verifica pretul la ulei pentru cutia de viteze aici.
Problema se rezolva prin inlocuire uleiului sintetic cu unul mineral. In calitatea de masura de precautie, conducerea Volkswagen a decis rechemarea tuturor vehiculelor produse intre anii 2008-2010 si echipate cu cutii de viteze DSG200. Astfel in campanie au fost incluse modelele Golf, Jetta, Polo, Passat si Caddy, plus unele modele Audi, Skoda si Seat.
La prima vedere, este greu de crezut ca uleiul din transmisie poate fi cauza problemelor intampinate de proprietarii masinilor produse de concernul VAG. Lucrurile se schimba atunci cand incercam sa investigam un pic situatia. Soferii din tarile cu clima calda si cu un grad inalt al umiditatii, au observat ca la un moment dat, cutia de viteze decupla ambreiajul, si transmisia trecea pe liber. Au fost suspectate mai multe elemente ale ansamblului de transmisie, acuzatul principal fiind celebrul mechatronic. E adevarat ca si acesta era implicat, insa cauza primara a acestui fenomen era cu totul alta. Dupa o perioada de investigatii, s-a dovedit ca de vina este uleiul sintetic din transmisie. Acesta, la temperaturi ridicate devenea mai „subtire”, fiind capabil sa se infiltreze in blocul mechatronului, acolo unde se afla un lichid absolut diferit. Drept rezultat, avea loc un scurt circuit si chiar „moartea” agregatului.
Pe langa unele probleme la cutiile automate DSG, Volkswagen recheama si 800.000 autoturisme Tiguan pentru inlocuirea unei sigurante de la sistemul de iluminare externa.
Probleme la cutiile automate DSG
Citeste si:
Noul Volkswagen Tiguan a debutat pe internet
Noul Audi Q7 va debuta in toamna anului 2014
asa o fi???