Home » Noul Hyundai Genesis 2014 – o noua berlina de lux de la coreeni FOTO » Noul Hyundai Genesis 2014 – o noua berlina de lux de la coreeni FOTO
Prima generatie a berlinei coreene nu s-a bucurat de un mare succes printre cumparatori, insa oamenii de la Hyundai nu au renuntat la ideea unui sedan de lux. Anterior spionii reusise sa surprinda in obiectivele aparatelor foto noul Hyundai Genesis. Automobilul fusese fotografiat in Germania, pe circuitul Nurburgring . Acum insa, a venit timpul pozelor oficiale.
Noul Hyundai Genesis are la baza exteriorul conceptului HCD-14, prezentat inca in 2013 la Detroit. Berlina are dimensiuni impunatoare fiind chiar mai lunga decat ultima versiune Mercedes E-Class (cu 110 mm). Astfel noua generatie Genesis a pastrat in mare parte gabaritele vechiului model – 4990 х 1890 х 1480 mm, iar ampatamentul este de 3010 mm.
Cumparatorii vor avea de ales intre 4 variante de motorizare – toate pe benzina. Gama de propulsie pentru noul Hyundai Genesis incepe cu un V6 de 3.0 l capabil sa livreze 257 cp, pe treapta urmatoarea s-a amplasat o unitate de 3.3 l si 282 cp, aceasta este urmata de un agregat de 3.8 l ce ofera 315 cp, iar in topul gamei avem un V8 de 5.0 l, pregatit sa ofere 452 cp. Toate vor fi cuplate la o cutie de viteze automata cu 8 trepte. Versiunile de baza vor avea tractiunea pe axa spate, versiunile de top vor fi dotate cu tractiune integrala. Cea din urma poarta numele HTRAC (Hyundai Traction) si permite conducatorului sa aleaga intre 2 moduri de functionare a sistemului de tractiune. Primul imparte cuplul pe axe in raport de 60/40, urmatorul regim insa (sport), transmite mai multa sarcina axei spate.
O mica noutate oferita de noul Hyundai Genesis 2014 este sistema de monitorizare a calitatii aerului din habitaclu. Aceasta cuprinde un senzor ce masoara cantitatea de dioxid de carbon din salon (o cantitate prea mare poate provoca somnolenta) si daca se observa un surplus de CO2, aparatul de aer conditionat va aerisi automat interiorul masinii.
Un alt lucru de remarcat ar fi adaptarea sistemului posterior de suspensii multilink la transmisia cu tractiune integrala HTRAC. Aceasta permite reglarea automata a raportului de cuplu pe axe. Astfel, in regim standart 60 % din puterea motorului este transmisa spre puntea fata, daca se alege optiunea sport, atunci pana la 100% din cuplul motor poate ajunge spre axa spate.
Noul Hyundai Genesis 2014 a debutat cu ceva timp in urma la Detroit, iar primele masini vor fi livrate cumparatorilor in vara anului curent.
[plulz_social_like width="350" send="false" font="arial" action="like" layout="standard" faces="false" ]Citeste si:
Lexus CT 200h facelift vine la Guangzhou
Noul C Class W205 – primele poze reale