Home » Noul Range Rover 2022 foto: mai mare, mai rapid, mai luxos si probabil mai bun » Noul Range Rover 2022 foto: mai mare, mai rapid, mai luxos si probabil mai bun
Range Rover 2022 reprezinta startul unei noi ere pentru Land Rover. Modelul a fost complet retehnologizat si redesenat, rezultatul fiind un vehicul mai rapid, mai luxos, mai mare si probabil mai sigur.
Conturul general al automobilului nu a suferit schimbari fundamentale, insa la o analiza mai detaliata, se vede ca Range Rover 2022 e complet diferit fata de ce a oferit pana acum producatorul englez. Cea mai mare noutate o gasim in spate, unde a fost montat un panou negru, stralucitor, in care au fost incorporate blocurile de lumini. Au fost modificate si blocurile de lumini frontale, iar producatorul afirma fiecare far contine 1,2 mln de micro-oglinzi, care reflecte lumina de la sursa, si fiecare oglinda se “porneste si opreste” separat, astfel incat sa se evite orbirea soferilor ce vin in contrasens.
Interiorul realizat din materiale de calitate premium, e incarcat cu cele mai noi tehnologii. Astfel, pe centru vedem un display de 13,1 inch ce rapsunde de sistemul de infotainment, care la randul sau se bazeaza pe Pivi Pro – noul sistem de operare Land Rover. Acesta are mirroring pentru smartphone, ofera suport pentru comenzi vocale, iar 90% din functiile sale devin disponibile dupa doar doua click-uri. Sub volan gasim un afisaj de 13,7 inch pentru instrumentele de bord, iar pasagerii din spate au si ei la dispozitie o pereche de monitoare.
Gama de motorizare a lui Range Rover 2022 va contine propulsoare cu cel putin 6 cilindri. Lista incepe cu o serie de unitati de 3 litri (2 benzinare si 3 motoare diesel), cu 6 cilindri, in linie, intre 246 si 395 cai putere. La vreo trei luni de la lansare, gama ar urma sa fie completata de un sistem plug-in hybrid, benzina + electric, ce va dezvolta 434 cai putere si autonomie electrica de 100 de km. Astfel, producatorul afirma ca noul Range Rover va fi capabil sa realizeze 75% din calatorii cu motorul cu combustie interna oprit. Aceeasi versiune se va alege cu un sistem de alimentare de 50 kW, deci incarcarea pana la 80% va dura mai putin de o ora.
In varful gamei de motorizari se va situa un V8 de 523 cai putere, capabil sa execute sprintul 0-100 km/h in 4,6 secunde. Toate unitatile de propulsie vin in compania unei transmisii marca ZF. cu setari separate pentru tractare si teren accidentat.
Suspensiile si directia lui Range Rover 2022 au fost revazute cap-coada, insa constructorul afirma ca modelul isi va pastra capacitatile off-road, asa cum ne-au obisnuit modelele anterioare.
Cu alte cuvinte, automobilul poate traversa ape cu adancimi de pana la 900 mm si urca rampe de 45 grade, gratie gardei sa sol ce poate trece de 400 mm.
Lista cu preturi nu a fost inca publicata, anuntandu-se doar suma de 94400 lire, ca pret de start pentru Marea Britanie.
Citeste si: