Home » Noul X6 2014 de la BMW: imagini si detalii oficiale » Noul X6 2014 de la BMW: imagini si detalii oficiale

Noul X6 2014 de la BMW: imagini si detalii oficiale

noul X6 2014
HomeOctober 5, 2014 at 6:00 pm

BMW a lansat oficial noul X6 2014. Automobilul va intra in showroom-uri in luna decembrie a anului curent. Noul X6 vine cu motoare noi,  dimensiuni marite si cu o platforma comuna cu mai micul BMW X5.

(P) Uleiuri Castrol, Motul, Mobil1 ieftine – verifica pretul aici.

Noul X6 2014: exterior

Noul model a fost botezat  Sports Activity Coupe (SAV), prin urmare noua generatie a SUV-ului bavarez va mosteni caracterul sport al modelului actual. Noul X6 2014 a trecut prin schimbari ce se incadreaza in filosofia stilistica a celor de la BMW. Astfel, SAV-ul X6 2 are o grila a radiatorului mai mare, blocuri optice redefinite si alte bare de protectie. Unele linii de pe caroserie au devenit ceva mai elegante, insa acest lucru nu a influentat agresivitatea cu care deja ne-a obisnuit aceasta masina. Mai mult, pe partea spate sunt prezente o serie de elemente inspirate de la unele modele lansate recent – 5 series GT si 4 series Gran Coupe.

Noul X6 2014 a adaugat 32 de mm in lungime (4900 mm), 6 in latime (1989 mm) si 33 in inaltime (1702 mm).

noul X6 2014 spate

Noul X6 2014: interior

Cum era si de asteptat, noul X6 a imprumutat aproape integral bordul de la fratele sau mai mic BMW X5. Ceasurile de bord sunt acum integrate intr-un monitor digital – o decizie comuna in ultimul timp pentru mai multe marci premium. Materialele utilizate la tapiterie bucura prin calitatea prestata, iar gama de culori disponibila pentru habitaclu, o repete pe cea a lui X5.

noul X6 2014 interior

Bancheta din spate ofera 3 locuri pentru pasageri, insa persoana ce va sta in mijloc, se pare ca va fi ceva mai dezavantajata printr-un nivel al confortului mai redus. Portbagajul dispune de 580 de litri de spatiu util, iar daca rabatam scaunul din spate obtinem 1525 de litri pentru lucrurile ce urmeaza a fi transportate.

Noul X6 2014: tehnologie

La capitolul tehnologie, noul X6 2014 nu a fost deloc ofensat de constructorii bavarezi. Astfel, generatie cu numarul 2 al SAV-ului BMW vine cu o serie de asistenti (in mare parte imprumutati de la X5). Aceștea sunt meniti sa sporeasca siguranta in timpul condusului, dar si sa animeze calatoriile lungi si plictisitoare. Lista contine sistema Night Vision cu posibilitatea detectarii oamenilor si a animalelor, un asistent pentru traficul aglomerat ce este capabil sa mentina o viteza constanta si distanta pana la masina urmatoare, un asistent de parcare si altele. Mai mult de atat, noul X6 2014 ridica un pic capota in cazul unei coleziuni cu un pieton ori biciclist pentru a reduce socul resimtit de cei doi.

noul X6 2014 in motion

Confortul la drumurile lungi va fi asigurat de tapiteria din piele, instalatia de clima automata bi-zona, serviciile connected drive si multe altele.

Noul X6 2014: motorizari

Gama unitatilor de propulsie contine un benzinar V8 de 4,4 litri pentru versiunea 50i si 2 agregate diesel, cu cate 6 cilindri aranjati in linie – (versiunile 30d si 50d). Unitatea pe benzina livreaza 450 cai putere si 650 Nm de cuplu motor ce sunt disponibili de la 2000 rpm. Toata cantitatea asta de forta de propulsie ajuta noul X6 2014 sa atinga prima 100 de km/h in 4,8 secunde. Versiunile diesel au la baza unitatile 3.0 litri turbo si 3.0 litri tri-turbo. Prima dezvolta 258 cai putere si 560 Nm de cuplu motor, iar cea dea doua, 381 cai putere si 740 Nm. Incepand cu primavara anului 2015 vine si versiunea 35i cu un agregatul pe benzina de 3.0 litri si 306 cai putere. Tot in 2015, gama unitatilor diesel mai primeste un agregat de 313 cai putere pentru versiunea 40d. Toate motoarele pentru noul X6 corespund normei de poluare Euro 6.

In calitate de transmisie, BMW va propune fara alternative cutia de viteze automata cu 8 trepte Steptronic. Aceasta detine functia launch-control, dar si posibilitate de a decupla ambreiajul pentru a merge pe liber. Mai mult, cutia Steptronic a fost imprietenita cu sistemul de navigatie al masinii pentru a fi capabila sa-si modifice algoritmii de schimbare a treptelor in dependenta de situatia din trafic. De asemenea pentru un confort sporit, directia asistata hidraulic a fost inlocuita cu una asistata electromecanic, iar drept optiune, va fi disponibil diferentialul activ pentru puntea spate.

noul X6 2014 lateral

Daca va mai aduceti aminte, noua generatie a modelului X5 a fost lasata fara 90 de kg din masa sa. Oare cum stau lucrurile la noul X6 2014? Ei bine, inginerii BMW au redus masa masinii cu 40 kg cu ajutorul capotei fabricate din aluminiu, aripilor din plastic si a carcasei panoului de bord facuta din magneziu. BMW declara cu mandrie ca masa mai mica, optimizarea indicelui aerodinamic, utilizarea anvelopelor cu eficienta ridicata si a propulosarelor resetate a permis reducerea consumului de combustibil in medie cu 22 %.

[plulz_social_like width="350" send="false" font="arial" action="like" layout="standard" faces="false" ]

Citeste si:

Noul motor TDI pentru Audi

Noul X6 2014

Galerie de Imagini

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Slide 6
noul X6 2014 general view noul X6 2014 in motion noul X6 2014 interior noul X6 2014 lateral noul X6 2014 spate noul X6 2014

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *