Home » Noul Ford Focus ST: detalii si imagini oficiale » Noul Ford Focus ST: detalii si imagini oficiale
Noul Ford Focus ST a fost desecretizat oficial. Versiunea anului 2014 este de fapt un facelift al modelului actual, acesta fiind la al treilea an de viata.
Versiunea „hot” a celui mai bine vandut model Ford, a iesit in fata publicului cu un look imbunatatit. Chiar daca exteriorul masinii nu a suferit modificari prea importante, restul metamorfozelor ar putea fi numite substantiale.
Imbunatatirile exterioare includ bare de protectie noi, capota si blocuri optice modificate, iar grila radiatorului a fost marita si un pic simplificata. Noul Ford Focus ST a primit si jante redesenate de 19 inch.
La interior schimbarile se rezuma la un volan aplatizat in partea de jos, la un monitor mai mare pe centrul bordului si la o consola centrala cu mai putine butoane.
Marea surpriza adusa de noul Ford Focus ST este o versiune diesel ca alternativa la modelul cu motor pe benzina. Insasi ideea crearii unui hot-hatch cu propulsor diesel nu este tocmai noua, ea fiind deja probata de mai multi producatori auto cu ceva ani in urma. Spre exemplu, prin 2004 Skoda Fabia RS primise o versiune diesel ce s-a prezentat foarte bine in timpul testelor de drum. Dar cum era si de asteptat, succesul comercial, mai exact lipsa acestuia, a dus la scoaterea din productie a acestei versiuni.
Nu credem ca noul Ford Focus ST va avea de spus ceva nou aici, mai ales ca pentru masinile sport, parametrii cu care se lauda hatchback-ul Ford sunt chiar modesti. Motorul acestuia – un TDCi de 2.0 litri, ce dezvolta 184 cai putere si 400 Nm de cuplu motor, ajuta masina sa atinga prima 100 de km/h in 8,1 secunde. Un rezulta bun pentru un model standart, nu insa pentru un hot-hatch. Totusi, Focus ST este renumit nu doar cu motorul sau, dar si cu suspensiile setate corect, cu eficienta franelor, precizia directie etc, – aspecte, care suntem siguri, vor fi prezente si la noul Ford Focus ST diesel. Mai mult, noua versiune consuma doar 4,4 litri de motorina la 100 de km.
Modelul pe benzina vine cu un propulsor bine cunoscut dupa generatia actuala. Vorbim de agregatul de 2.0 litri, cu 4 cilindri, ce produce 250 cai putere si 360 Nm, fiind capabil sa atinga 100 de km/h in 6,5 secunde.
Pretul pentru noul Ford Focus facelift ar putea creste usor, modelul actual fiind disponibil pentru un minim de 29.000 euro.
[plulz_social_like width="350" send="false" font="arial" action="like" layout="standard" faces="false" ]Citeste si:
Cel mai bun motor al anului 2014: Ecoboost si altele