Home » Noul Renault Trafic 2014 va avea in continuare frati gemeni » Noul Renault Trafic 2014 va avea in continuare frati gemeni
Noul Renault Trafic 2014 vine sa inlocuiasca modelul actual, care printre altele se afla pe liniile de productie din anul 2001, respectiv era si timpul pentru un schimb de generatii.
Totusi pana in toamna anului trecut, francezii au preferat sa pastreze tacerea, iar in luna septembrie, spionii au surpins un vehicul extrem de bine camulfat, care de la distanta trada noul Renault Trafic. Din pacate, atunci reprezentantii companiei au fost foarte categorici in a oferi ceva informatii despre viitorul Van si abia acum cei de la Renault au publicat cateva poze si unele detalii despre noul model.
Noul Renault Trafic detine acum un exterior mai modern, aproape identic cu imaginea noului Vivaro. Diferentele fiind sesizabile doar in fata masinilor. Totusi noua generatie a cunoscutului VAN a iesit mai spectaculoasa, afirmatie valabila mai ales pentru versiunea germana. Grila radiatorului a capatat mai multa proeminenta, iar farurile se inscriu perfect in limbajul de design adoptat in ultimul timp de nemtii de la Opel. Cat modelul francez, atat si cel german, va fi disponibil cu mai multe versiuni de caroserie – 1. furgon de dimesniuni standart, 2. utilitara de capacitate sporita si 3. autovehicul pentru pasageri. Din pacate, pozele din dotare contin doar versiunile cargo. Un set de imagini complet cu nou Renault, urmeaza a fi facut public mai aproape de lansarea comerciala a masinii, care conform oficialilor celor 2 companii va avea loc in vara anului 2014.
Pentru noul Renault Trafic 2014 au fost prevazute 2 unitati de propulsie, cu acelasi volum, dar cu performante diferite. Vorbim despre 2 motoare diesel de 1.6 litri, ambele supraalimentate, agregatul de top fiind dotat chiar cu 2 turbosuflante si 2 intercoolere. Nu cunoastem performantele versiunii mezine, insa motorul cu sistema biturbo poate dezvolta 160 cai putere – putem presupune ca este vorba despre unitatea lansata recent de Renault, iar motorul mai putin performant s-ar putea dovedi agregatul de 130 cai putere, care printre altele este imprumutat si de Mercedes pentru noul C Class. Producatorul afirma ca toate versiunie VAN-ului germano-francez vor avea un consum mixt ce nu va depasi 6.0 l la 100 de km. Cu alte cuvinte, noul Vivaro si noul Renault Trafic 2014 urmeaza sa devina cele mai eficiente modele din clasa lor.
Modelul Vivaro va urca pe liniile de productia a uzinei din Luton, Marea Britanie, iar noul Renault Trafic va fi asamblat in premiera in cadrul unei uzini din Franta. Unitatea de productie este situata in orasul Sandouville, iar pentru modificarile legate de introducerea noului model au fost alocate deja 230 mln. euro.
[plulz_social_like width="350" send="false" font="arial" action="like" layout="standard" faces="false" ]Citeste si:
Noul Mercedes V Class 2014: primele de detalii