Home » BMW Seria 8: totul despre cel mai pompos coupe BMW » BMW Seria 8: totul despre cel mai pompos coupe BMW

BMW Seria 8: totul despre cel mai pompos coupe BMW

Noul BMW Seria 8 foto
Homeiunie 19, 2018 at 11:28 am

Bavarezii au decis sa readuca la viata legendarul model Seria 8 – cel care acum 20 de ani putea fi vazut doar pe abtibildurile de la gumele Turbo. Noul BMW Seria 8 e ceva mai mic decat Seria 6 si are in gama un motor diesel.

BMW a desecretizat noul Seria 8 – cel mai scump coupe din gama producatorului german. Modelul G51 vine sa inlocuiasca legendarul E31 care s-a aflat pe liniile de productie intre 1989 si 1999. Seria 8 2018 a fost construit pe platforma lui Seria 5, iar debutul comercial este programat pentru luna noiembrie a anului curent.

Ceva mai tarziu, la lumina zilei va fi scoasa versiunea M8, cu motor de 600 cai putere si acceleratie 0-100 km/h sub 3 secunde.

Noul BMW Seria 8 interior

Noul BMW Seria 8: varf de lance?

Seria 8 este cel mai scump coupe din gama BMW, dar nu cel mai mare. Astfel, noul model e mai scurt decat Seria 6 – 4843 vs 4894. Ceva asemanator vedem si la ampatament. Acolo Seria 8 ramane in urma cu 33 mm – 2822 la 2855 mm. Se zvoneste insa ca Seria 6 Coupe va disparea in curand din configuratorul BMW, iar noul Seria 8 a fost dezvoltat pentru a ocupa spatiul ramas liber. Prin urmare, in gama 6 Series va ramane doar liftback-ul GranTurismo.

Noul BMW Seria 8 interior spate

Noul BMW Seria 8: motor diesel

BMW Seria 8 va fi propus in prima faza cu doua motoare. Primul, un benzinar V8 de 4,4 litri, supraalimentat, capabil sa ofere 530 cai putere si 750 Nm de cuplu maxim, este incorporat in versiunea M850i. Sprintul 0-100 km/h cu acest motor dureaza 3,7 secunde.

Versiunea diesel, 840d, are in dotare un motor de 3,0 litri ce produce 320 cai putere, 680 Nm de cuplu maxim si este capabil sa accelereze pana la 100 km/h in 4,9 secunde.
Ambele versiuni au viteza maxima limitata la 250 km/h.

Noul BMW Seria 8 spate

Noul BMW Seria 8: suspensii cu control electronic si alte placeri

Toate versiunile Seria 8 vin cu amortizoare ce pot fi regulate electronic. Mai mult decat atat, rotile spate isi pot schimba directia – la viteze reduse in directie opusa rotilor din fata, iar la viteze mari in aceiasi directie.
Modelul s-a ales cu multi asistenti electronici. Printre acestea un pilot automat adaptiv cu franare completa, un asistent schimbare in siguranta a benzilor, unul pentru mentinerea benzii, un sistem night vision si multe altele.

Citeste si:

Noul BMW X5 2018: noua generatie a lui X5 a debutat oficial – aproape

Noul BMW Seria 8 2018

Galerie de Imagini

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *