Home » Volkswagen Golf 8: lansare in 2019, motoare noi si sistem electric de 48V » Volkswagen Golf 8: lansare in 2019, motoare noi si sistem electric de 48V

Volkswagen Golf 8: lansare in 2019, motoare noi si sistem electric de 48V

Noul Volkswagen Golf 8 - schita Autocar
HomeJanuary 24, 2018 at 1:53 pm

Noul Volkswagen Golf 8 va debuta la mijlocul anului 2019. Anuntul a fost facut ieri, 23 ianuarie, in cadrul intalnirii Golf 8 Supplier Summit, ce a avut loc in orasul Wolfsburg. Tot acolo a fost lansata prima schita a viitorului automobil, schita care ne spune doar ca versiunea cu 3 usi ramane in continuare disponibila. 

La eveniment, Balf Brandstatter, unul din membrii consiliului de conducere al producatorului german, a anuntat, ca pana la debutului noii generatii al celui mai vandut hatchback, mai sunt 75 de saptamani. Volkswagen intentioneaza sa investeasca dezvoltarea automobilului 1.8 miliarde de euro. Fabrica din Wolfsburg, care in prezent produce peste 2000 de automobile ale familiei Golf zilnic, isi va pastra statutul celui mai important punct de asamblare.

Noul Volkswagen Golf 8

Volkswagen Golf 8: primele detalii tehnice

Pentru reducerea consumului, Volkswagen a combinat la generatia actuala oprirea a doi cilindri si intreruperea alimentarii cu combustibil la rularea in panta. Optiunile sunt disponibile la varianta de motorizare 1.5 TSI Bluemotion, pentru care a fost adoptat un sistem electric dublu de 12V. Pentru Golf 8, Volkswagen are de gand sa mearga si mai departe, incercand un sistem 48V. Acesta va asigura mai multa conexiune intre sistemele masinii si o functionare mai intuitiva. Rezultatul principal al schimbarilor ar trebui sa fie consumuri mai mici de carburant, mai ales la versiunile pe benzina.

Se mai stie ca Volkswagen Golf 8 va utilizare platforma predecesorului sau, insa aceasta inainte de toate ca fi imbunatatita. Scopul principal al modificarilor este reducerea greutatii si sporirea rezistentei la torsiune.

Volkswagen Golf 8: motorizari

Golf 8 va fi oferit cu motorizari pe benzina, diesel si hibride. Optarea pentru un sistem 48V ne sugereaza ca producatorul va pune mult accent pe benzinare.

Astfel, unitatea 1.2 TSI va fi data uitarii, locul ei fiind luat de motorul cu 3 cilindri – 1.0 TSI. Agregatul 1.5 TSI, care a venit in locul lui 1.4 TSI, urmeaza sa fie modernizat cu un filtru de particule. Decizia vine in contextul planului UE de a reduce pana in 2020 emisia medie pana la 95 grame de CO2 pe km.

Lista cu motorizari diesel va incepe cu agregatul 1.5 TDI (care inca urmeaza sa fie lansat si sa inlocuiasca motorul 1.6 TDI). Unitatea 2.0 TDI va fi pusa si ea pe lista cu versiuni de propulsie, nu inainte de a fi supusa modernizarii.

Informatiile referitare la versiunea hibrida a lui Volkswagen Golf 8 sunt foarte limitate ca numar dar si consistenta. Cu toate acestea, sursele spun ca unitatea 1.4 TSI, care face acum parte din sistemul de propusie a lui Golf GTE, ar urma sa fie schimbata cu un motor aspirat natural – cu volumul de 1.5 litri.

Citeste si:

Cele mai sigure masini: rezultatele testelor Euro NCAP

Noul Volkswagen Golf 8 - schita Autocar 2

Noul Volkswagen Golf 8 2019 – schite autocar.co.uk

<

Galerie de Imagini

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Noul Volkswagen Golf 8 - schita Autocar 2 Noul Volkswagen Golf 8 - schita Autocar Noul Volkswagen Golf 8

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *